,

30.10.2013 O Ses Türkiye Meltem Giray ''Haberin Olsun'' İzle

30.10.2013 O Ses Türkiye Meltem Giray ''Haberin Olsun'' İzle,o ses türkiye 30.10.2013 meltem giray haberin olsun dinle video izle

Ben o yari esasında çok severim
Beni yanlış anlamasın, yüreğimi dağlamasın
Kalbime girsin, gönlüm olsun
Haberi olsun
Ben o yare canımı, ömrümü, hayatımı
Seve seve herşeyimi
Ben o yare kalbimi, yatağımı, döşeğimi sererim
Haberi olsun
Ben o yare ne dil döktüm, ben bilirim
Kimselere bakmam, onu dinlerim
Onun yüzüne bakınca, güneş utanır doğmaya
Kalbimi kırsın gönlü olsun
Haberi olsun
Ben o yare canımı, ömrümü, hayatımı
Seve seve herşeyimi
Ben o yare kalbimi, yatağımı, döşeğimi sererim
Haberi olsun
Ben o yare gül gibi sevincimi, kalbimi
Seve seve herşeyimi
Nasıl olur öylece, bu canı da böylece veririm
Haberi olsun
Yıldız Tilbe – Haberi Olsun şarkı sözü Yıldız Tilbe – Haberi Olsun mp3 Yıldız Tilbe – Haberi Olsun video Yıldız Tilbe – Haberi Olsun klibi